Redmi
Zdroj: YouTube (Beebom), úprava Vosveteit.sk

Xiaomi upúšťa od 24. apríla od softwarovej podpory týchto smartfónov. Je medzi nimi aj váš?

Na oficiálnom fóre Xiaomi sa objavila informácia, ktorá hovorí o konci softwarovej podpory pre populárne modely smartfónov

Pre niektorých majiteľov smartfónov Xiaomi, resp. jej dcérskej spoločnosti Redmi, bude dátum, 24. apríl dňom, na ktorý nebudú spomínať v dobrom. Dôvodom je, že k tomu dňu, má Xiaomi v pláne upustiť od softwarovej podpory viacerých populárnych modelov smartfónov.

Tieto Xiaomi a Redmi smartfóny stratia softwarovú podporu

Portál xiaomiadictos.com upozorňuje na to, že na oficiálnom fóre Xiaomi sa objavila informácia, ktorá hovorí o konci softwarovej podpory pre populárne modely smartfónov. Ide konkrétne o zariadenia Redmi Note 7, Redmi Note 7 Pro a Xiaomi CC9e, ktoré sa v našom regióne predáva ako Mi A3.

„Od 24. apríla 2021 pre zariadenia Redmi Note 7, Redmi Note 7 Pro, Xiaomi CC9e bude zastavený vývoj internej BETA verzie softwaru, ďakujeme za pochopenie.“

Ako môžete vyššie čítať, tak Xiaomi má v pláne zastaviť interný vývoj softwaru pre vyššie spomínané zariadenia. V praxi by to malo znamenať, že majiteľa daných smartfónov už nebudú dostávať žiadne ďalšie väčšie aktualizácie s výnimkou bezpečnostných záplat.

Všetko modely vyššie boli predstavené ešte v roku 2019 s Androidom 9 a verziou nadstavby MIUI 12. Očakáva sa, že zariadenia vyššie už nedostanú žiadnu ďalšiu väčšiu aktualizáciu s výnimkou Mi A3. Xiaomi v tomto prípade nedávno uvoľnilo aktualizáciu s Androidom 11. Druhým dychom však treba dodať, že aktualizácia nepatrila medzi podarené. Mnoho používateľov začalo hneď po stiahnutí hlásiť viacero problémov.

„Sme si vedomí problému niektorých zariadení Mi A3 po nedávnej aktualizácii systému Android 11. Odvtedy sme zastavili zavádzanie. Žiadame používateľov, ktorí sa stretnú s týmto problémom, aby navštívili ktorékoľvek z 2 000 plus servisných stredísk v celej krajine, ktoré sú vám bližšie a v ktorých bude riešenie poskytované bezpodmienečne bezplatne (v rámci záruky alebo mimo nej). Ľutujeme nepríjemnosti, ktoré priniesla aktualizácia. Ako značka, ktorá sa zaviazala ponúkať čo najlepší používateľský zážitok, budeme neustále zlepšovať naše produkty a služby.“ písala indická pobočka spoločnosti v súvislosti s distribúciou chybnej aktualizácie začiatkom januára.

Aktuálne by mali byť všetky problémy vyriešené a aktualizácia by mala byť opäť distribuovanou medzi používateľov.

Mohlo by vás tiež zaujímať