SPRAVODAJSTVOXiaomi

Xiaomi sa vysmieva z Billa Gatesa: Neškodný vtip uverejnený z iPhone?

Xiaomi sa rozhodlo odpromovať svoj smartfón na úkor amerického miliardára. Aké dôsledky má neškodný vtip uverejnený z iPhone?

Xiaomi je spoločnosť, ktorá má veľmi vtipný marketingový tím. Už neraz sa nám stalo, že si spoločnosť „vystrelila“ z konkurentov a po odstránení Google služieb zo smartfónov Huawei pridala na balenia svojich smartfónov nápis „With easy access to Google apps you use the most“. Jednoduchý prístup ku Google aplikáciám Xiaomi teda má, šlo však o strategický ťah kedy Xiaomi k sebe plánovalo nalákať „odídencov“ od Huawei. Takéto vtipné hlášky Xiaomi teda vyťahuje docela často. Najnovšie sa môžeme pozrieť na príspevok na sociálnej sieti Twitter uverejnený od britskej divízie spoločnosti. Upozornil naň portál Xiaomiadictos.com.

Aká je spojitosť medzi Mi 11 a Billom Gatesom?

Kauza rozvodu miliardára Gatesa obletela celý svet. Zakladateľ spoločnosti Microsoft sa po takmer 30tich rokoch rozvádza s manželkou Melindou, na čo poukazuje aj britská divízia Xiaomi. Aká je teda spojitosť medzi vlajkovým smartfónom Mi 11 a Billom Gatesom?

Mi 11 vás vždy pripraví na odchod! Xiaomi sa týmto spôsobom rozhodlo odpromovať 55W nabíjanie smartfónu, ktoré dokáže „jedenástku“ nabiť už za 45 minút. S vlajkovým modelom Mi 11 budete vždy pripravení odísť a smartfón vás nenechá bez energie.

Takýmto preneseným spôsobom Xiaomi stavia na rozvode amerického miliardára a musíme povedať, že mnohých tento vtip zaujal i keď negatívnym spôsobom. Spoločnosť nakoniec tento príspevok musela stiahnuť a i keď už nie je k dispozícii, tu sa môžete pozrieť na jeho screenshot.

Xiaomi UK Twitter Gates
Zdroj: Xiaomiadictos.com

Zverejnené cez iPhone

Britská divízia spoločnosti uverejnila príspevok zo zariadenia od Apple. Nie je to však prvýkrát čo Xiaomi zvolilo tento krok a ťažko povedať, či ide o cielený krok správcu účtu alebo len nepozornosť pri uverejňovaní príspevku.

Ale i zlá reklama je reklama a Xiaomi týmto kontroverzným príspevkom rozprúdilo debaty nielen medzi svojími fanúšikmi. Sme si istí, že čínsky gigant to s týmto príspevkom naozaj nemyslel zle a išlo len o neškodný vtip. Čo myslíte vy, je to ešte v rámci hraníc, alebo to bolo už „cez čiaru“?

Mohlo by vás tiež zaujímať

Tagy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Close
Close