Sekundárna obrazovka v Xiaomi Mi 11 Ultra toho zvládne naozaj veľa.
Zdroj: lolgerdesign

Má hviezdny Xiaomi Mi 11 Ultra sekundárny displej zo starého fitness náramku?

Sekundárny displej v Xiaomi Mi 11 Ultra prekvapil všetkých. Avšak viete, o aký displej ide v skutočnosti a kde sa už objavil predtým.

Medzi najdôležitejšie novinky Xiaomi Mi 11 Ultra rozhodne patrí jeho sekundárna mini obrazovka. Ide o pomerne ojedinelý prvok, ktorý tento telefón výrazne odlišuje od konkurencie. Zároveň, prekvapil všetkých fanúšikov, ktorý sledovali vývoj tohto telefónu od jeho prvých únikov.

Mnoho ľudí si už pri prvých leakoch robilo srandu, že Xiaomi ukradlo túto obrazovku z fitness náramku. A najvtipnejšie na celom je, že mnoho ľudí ani nebolo ďaleko od pravdy.

Sekundárny displej v Xiaomi Mi 11 Ultra vás prekvapí

Potvrdil to aj Lei Jun, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Xiaomi. Prezradil, že zadná obrazovka pozostáva v skutočnosti z rovnakého OLED panelu, ako je využitý v Xiaomi Mi Band 5.

Možno si kladiete otázku, že ak to je tak, prečo Xiaomi nevyužilo rovno nový panel z posledného modelu Fitness náramku Mi Band 6. Otázka znie logicky, veď by čínsky producent mohol robiť naraz v jednej fabrike na jednom páse rovnaké displeje. Avšak v tomto prípade je odpoveď jednoduchá. Ide predovšetkým o tvar displeja. V prípade Mi Band 6 pokrýva displej kompletne celé hodinky a teda aj v priestor v ich oblej časti. Kdežto na Mi Band 5 nájdeme klasický displej v tvare obdĺžnika.

Sekundárna obrazovka v Xiaomi Mi 11 Ultra toho zvládne naozaj veľa.
Sekundárna obrazovka v Xiaomi Mi 11 Ultra toho zvládne naozaj veľa. Zdroj: Xiaomi

Využitie tohto displeja nie je prekvapivé

Prečo to takto nespraviť? Veď malý displej z fitness náramku dokáže zvládnuť všetky úlohy, ktoré mu môžu noví majitelia Xiaomi Mi 11 Ultra vymyslieť. Vidia na ňom notifikácie, stav nabíjania telefónu, prichádzajúce hovory alebo ho môžu použiť pri selfie fotografiách jednou zo zadných kamier.

Myslíme si, že práve takýto prístup patrí k DNA Xiaomi a aj vďaka nemu je treťou najúspešnejšou firmou v počte predaných telefónov na svete. Využiť technológiu, ktorú už máme vyvinutú a implementovať ju novátorským spôsobom do zariadenia. Áno, Xiaomi určite stál niečo vývoj a nutnosť zmeny útrob zariadenia, ale v konečnom dôsledku išlo o veľmi malú investíciu. A tá práve môže pritiahnuť obrovské množstvo fanúšikov.

 

 

Mohlo by vás tiež zaujímať